piątek, 17 lipca 2009

no to do rzeczy

Od razu mówię, że nie jest to żadna super dieta. Nie wierzę w takie bajery. Jak ktoś pisze, że za jedne 185 zł mnie odchudzi super koktailem, to ja mu po prostu nie wierzę. Dlatego zaznaczam, że nie stosowałem wcześniej żadnej cudownej diety. Przez te lata czytałem jednak o tym, jak żyć, żeby dobrze wyglądać: ruch, brak słodkiego, nie jeść przed snem, 5 razy dziennie a mało, mało ziemniaków i chleba.

reklama


Wiele razy podchodziłem do tematu, wytrzymywałem 2-3 tygodnie i się udawało zejść 2 kilo, ale potem tak jakoś... Ktoś miał w pracy ślub i przyniósł ciasto. Wiecie jak to jest.
Będąc 6 tygodni temu u mojej mamusi na obiadku (nauczycielka chemii) rozmawialiśmy właśnie o tym, że ja ziemniaczków to najwyżej jeden i takie tam i mama powiedziała mi, że bierze ziołowy lek na zaparcia, który jest bezpieczny, bo jest ziołowy i jest lekiem, tak więc jest produkowany pod ścisłym nadzorem jakościowym i ten lek działa w taki sposób, że pęcznieje w żołądku do 80 razy i ona to wzięła i teraz je mniej. Ten lek nazywał się ispagul.
Stwierdziłem to jest to. Poczytałem trochę na ten temat. Wyczytałem, że jest jeszcze podobny środek, colon c, ale to już jest suplement diety i że jeden i drugi to zmielone łupiny jakiegoś nasionka, czysty błonnik, nie trawiony, 0 kalorii, taki wypełniacz. Lekarz zalecił to mamie na zaparcia, bo jako coś takiego jest to sprzedawane.
Poszedłem do apteki. Ispagul był tańszy od Colonu (isp - 12 zł, colon - 20) kupiłem ispagul, no bo tańszy, no i dlatego, że to lek i te łupinki, są bez dodatków jak w colonie, a wolałem nie eksperymentować.

REKLAMA
Baza leków taniolek.pll zawiera jedynie leki dofinansowywane przez Ministerstwo Zdrowia RP.

6 komentarzy:

  1. właśnie pije taki kotajl za 170 zł i pomagaale z kasa krucho wiec może kupie ten lek,zobaczymy co bedzie lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa. Jak możesz to napisz jaki to koktail, gdzie kupiałaś(eś) i jak się ma do tego ispagul. Może są jednak znacznie skuteczniejsze rzeczy, chociaż za 170 zł :/. Hmmm. Ja bym się nie skusił. No dobra, skusiłbym się, ale 3 miesiące temu :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli twierdzisz że Tobie pomaga to ja także wypróbuję tym bardziej że to lek ziołowy pozdrawiam i do usłyszenia Misia

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos nie chce mi sie w te odchudzanie tym srodkiem wierzyc.Ale skoro jest ziolowy,i jest na zaparcia to sprobuje,ale to dopiero za 3 tygodnie bo dopiero wtedy bede w Polsce.zobaczymy ale powtarzam nie chce mi sie w to wierzyc

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro lecę do apteki mam nadzieje ze ispagul nie jest szkodliwy???

    OdpowiedzUsuń
  6. czy jest ktoś stosujący ten specyfik i karmi dziecko piersią

    OdpowiedzUsuń

Proszę jedynie o komentarze, które wnoszą jakąś treść, pomagają innym, którzy mają problem z nadmiarem ciałka tu i ówdzie. Posty moderuję i zastrzegam sobie prawo nie publikowania postów, które zakłócą miły ton naszej dyskusji ;)