niedziela, 11 października 2009

czy kupimy Ispagul poniżej 9 zyla

Pomóżmy wszyscy sobie. Jest narzędzie, które jeśli ileś osób się zbierze i każdy kliknie 3 razy myszką, to wszyscy zaoszczędzimy jakąś tam kaskę.
Chodzi o to, żeby stworzyć mapę cen ispagula w aptekach w całej Polsce.
Na codeos.org dodałem ispagul i ceny w mojej okolicy. Dodałem też mój projekt loga strony www.ispagulowcy.org. Nie ma takiej strony, ale kiedyś dla zabawy zrobiłem sobie logo - sprawdźcie.
Ale co najważniejsze. Jak wszyscy będziemy dodawali ceny to każdy sobie potem na codeos będzie mógł poszukać, gdzie w jego okolicy, w której aptece ten ispagul jest i jest najtańszy.
Na tym blogu różni ludzie poświęcają czas i pomagają i innym. Tak więc jak kupicie to dodajcie cenę koniecznie, żeby ktoś inny nie przepłacił w jakiejś aptece, która bierze sobie marże z kosmosu.

wpisz ispagul na www.codeos.org i dodaj cenę.

reklama

3 komentarze:

  1. witaj Pawle ,napewno wypruboje to!MOZE ZADZIALA BO PROBOWALAM JUZ WSZYSTKIEGO. JUTRO ZACZYNAM!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem klientką apteki "Dbam o zdrowie"
    Należy stworzyć profil w internetowej aptece
    www.doz.pl i w tej aptece ISPAGUL 100g: w pojemniku kosztuje 10,19 zł, a w torebce 8,77 zł. Polecam zakupy w tej aptece, przekonacie się sami (nie płacimy nic za dostawę!)
    Pozdrawiam, odezwę się jak zacznę używać ispagul.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu Twojej niezwykłej historii jestem wprost zachwycona jakże sposobem porozumiewania się ale i motywacja ktora jak widze była ogromna dla Ciebie i jest dla osob ktorych zdarzyłeś juz zachecic do zrzucenia zbednych kilogramow:)
    Przyłączam sie od jutra! ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę jedynie o komentarze, które wnoszą jakąś treść, pomagają innym, którzy mają problem z nadmiarem ciałka tu i ówdzie. Posty moderuję i zastrzegam sobie prawo nie publikowania postów, które zakłócą miły ton naszej dyskusji ;)