sobota, 17 grudnia 2016

Uber - mój pierwszy raz.

Niestety dla wszystkich taksówkarzy: UBER bije na głowę tradycyjne taksówki.

W ten piątek miałem spotkanie na mieście. Mieszkam pod Poznaniem. Tego wieczora po raz pierszy użyłem apolikacji UBER

Teraz nie wyborażam sobie, że mogę jeździć TAXI, ale... czytaj potem

8 rzeczy, za które kocham UBER:


  1. Nie muszę mieć gotówki ani karty
  2. Wiem dokładnie, ile zapłacę
  3. Wiem dokładnie, jak na imię będzie miał "mój" kierowca i jakim samochodem przyjedzie
  4. Wiem, że po kursie dostanę maila z podsumowaniem trasy (mapka), podanym kosztem. Taki mail możesz wydrukować i masz dowód poniesionego kosztu
  5. Wiem, że będę po KAŻDYM kursie poproszony o ocenienie kursu przydzielając mu od 1 do 5 gwiazdek. To daje mi takie poczucie, że nawet jak coś będzie "nie tak" to będę miał jeszcze coś do powiedzenia
  6. Informowanie o rzeczach zostawionych w aucie
  7. Kolega zostawił telefon w samochodzie. iPhone, ale stary. Jedne klik, jeden telefon i kierowca przywiózł telefon pod wskazany adres pod miastem za rozsądną zapłatę.
  8. Mogę z mojego telefonu zamówić mamie samochód, który ją zabierze do mnie do domu pod miasto. Wiem z góry ile za to zapłacę. Mama... po prostu wysyłam jej SMS: "bądź za 5 minut na dole. podjedzie Kia Rio." Mama schodzi, jest Kia Rio, wsiada, nic nie musi mówić, jest dowieziona do mnie na adres, który to ja podałem w alikacji, mama wysiada, nic nie płaci, opłata za kurs schodzi z mojej karty, oczywiście maile z mapką, godzinami i kosztem.
  9. mogę każdemu, kto to czyta dać 20 zł na przetestowanie UBER


    Przekazuję Ci darmowy przejazd w aplikacji Uber (maks. wartość 20 zł). Aby zaakceptować, użyj kodu „85jp3rdbue” podczas rejestracji. Dobrej zabawy! Szczegóły: https://www.uber.com/invite/85jp3rdbue

    Chodzi o nowych użytkowników, którzy dopiero założą konto na uber. Muszą jednak wejść przez TEN LINK
  10. https://www.uber.com/invite/85jp3rdbue

Dlaczego jednak NIE - choć jednak TAK


Chciałbym, żeby nie było tak, że w Polsce jest tylko UBER.

Uważam, że prowizja, jaką pobiera korporacja jest rozsądna biorąc po duwagę, co UBER daje, ale... chętnie zobaczyłbym inne systemy, zostawiajace więcej pieniędzy kierowcom.

Chciałbym, aby kierowcy nie byli wyzyskiwani nigdy i przez nikogo i aby temu zapobiec, aby było prawo w EU, że

kierowca MA PRAWO jeździć w dowolnej liczbie "UBERów" na raz.

Powinny być inne aplikacje do pobrania, które robią to samo co UBER i mają "dostęp" do TYCH SAMYCH kierówców, oferujacych jednak inne stawki dla kierowców i inne ceny dla klientów.
Dzięki temu może być tak, że kursy dostarczone przez  UBER będą musiały "czekać" kiedy kierowca będzie realizował kurs z innej, polskiej aplikacji.

3 komentarze:

  1. Cześc co z Toba widze że nic nie publikujesz ???? Napisz do Mnie adrian.kotulak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Pawle!
    Czy jeszcze Pan tu zagląda?
    Czy ten taxivital rzeczywiście działa?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, tyle spraw na głowie, że nie mam czasu na nowe posty, ale na pewno kilka się pojawi w najbliższym czasie.

    Taxivital biorę cały czas, a czy działa... ? Ja już dawno efektów nie widzę, ale też tutaj nie chodzi o to, aby widzieć efekty, tylko aby nie zobaczyć efetków nie brania, czyli aby nie mieć raka lub innych chorób.

    Biorę już kilka lat i... 0 chorób jakichkolwiek, wszystkie infekcje zwalczam w zarodku siłą woli.

    Do mnie przemawia teoria, czyli to budowa chemiczna taxivitalu i to, ze wypłukuje z organizmu wolne rodniki.

    W najubliższym czasie chcę napisać o różnych badaniach na temat tego jak weganizm wspaniale wpływa na zdrowie i długowieczność. Na tym bym się koncentrował, choć nie jest łatwo nie jeść mięsa ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę jedynie o komentarze, które wnoszą jakąś treść, pomagają innym, którzy mają problem z nadmiarem ciałka tu i ówdzie. Posty moderuję i zastrzegam sobie prawo nie publikowania postów, które zakłócą miły ton naszej dyskusji ;)